salam to All.


Wednesday, March 7, 2012

Nak manja manja sikit boleh?

..........~.(^__^) ................

Tentunya ramai kaum hawa di luar sana suka bila di manjakan..tak kiralah dimanja kan Suami ke, Pakwe ke, Kawan ke, bff ke....sugar daddy ke...Oppsss!  
Seronok bila dapat bermanja, terutama bermanja manja dengan emak. Jangan lupa, kaum Adam juga sebenarnya suka dimanjakan, malah ada yang terlebih manja ..he heh.
Tapi saya suka manja-manja dengan kucing saya, terutamanya babies yang baru nak buka mata tu hu hu hu..SO adorable! Malas la nak menulis hari ni, mendung jerrrr, bukan jer kat luar tingkap, kat hati pun turut mendung, waktu-waktu begini memang BEST kalau ada orang nak manjakan. Jum belanja kita kat secret recipe. ;)).
Si Polly sedang menyondol emaknya mintak di manja...;)
Bertuah bagi mereka yang masih mempunyai kedua ayah dan ibu untuk bermanja. Bertuah juga jika anda masih mempunyai suami atau abang dan kakak yang masih sudi memanjakan anda. Beruntung jua jika anda memiliki anak-anak comel untuk dimanjakan dan ingin bermanja dengan anda. Mempunyai sahabat-sahabat yang boleh menjadi tempat menumpang manja juga satu nikmat yang tidak dapat di beli. Bermanja juga satu anugerah yang tidak semua orang dapat merasainya. Bersyukur lah dengan apa yang kita miliki, walau sedikit, keikhlasan dalam memberi dan menerima itu adalah kunci kebahagian.

Manja-manja dengan mak...tak sangka betul, si Itam yang 'macho' boleh menjadi ibu yang penyayang.
Mmmeowww....buat muka comel bila nak mintak manja. Berkesan dop dengan ,manusia?...

Dia orang tak nak manjakan kita ker? huhuh...
Ni siapa yang manjakan siapa ni?..
ok lorrrr....nak chow dulu, Jum kita balik bermanja dengan orang tersayang, ataupun manjakan orang-orang yang dekat dengan kita....kalau orang tak nak manjakan kita, KITA lah manjakan orang, dok gitu?

No comments:

Post a Comment