salam to All.


Thursday, March 8, 2012

Ribut Salji di Padang Pasir

Subhanallah.


Beberapa hari lalu sahabat melancung ke sebelah negara Timur dan meletak kan status 'Snowing , Brrrrr" dalam page FBnya. Saya rasa hairan juga, sekarang bulan mac, salji di bulan mac turun di Negara Padang pasir? Hari ini nampak lapuran  Harian Metro Online http://www.harian-metro-online.com/salji-di-tengah-padang-pasir-tabuk-arab-saudi mengenai situasi ini. Perubahan Cuaca begitu mendadak dan pelik..adakah ini tanda tanda hari Qiamat semakin menghampiri?
Bacaan Lanjut boleh di klik pada link tersebut. (Saya tak pandai nak buat macam orang lain yang terus keluar biru tu..kat flickr jer saya tau buat gitu huhuhu...)


Pagi ini juga saya nampak berita berita Banjir Kilat di sekitar Kuala Lumpur. Bala dan musibah datang tidak mengira bangsa dan darjat. Semuga kita semua terlindung dari segala kesulitan dunia akhirat.

Gambar Hiasan..ni masa dlm perjalanan dari Terengganu ke KL.

Hujan jer Banjir..dan Jemmmmm sepanjang jalan. ;( Masa begini kalau dapat melingkarrrr dalam selimut dengan Novel best sangat. Apa nak buat, kena keluar kerja juga....Berhati hati di jalan raya semua, dan jangan lupa mendoakan kesejahteraan buat sahabat2 yang di timpa bencana berdekatan anda. Bantuan seperi selimut, pakaian dan biskut juga selalu di perlukan segera di kawasan kawasan yang di landa Banjir. Jadilah warga yang Perihatin. Cewah. 


.....................(^_^)......................

2 comments:

  1. nak buat link? katakan tulis tajuk ribut salji. Highlightkan ribut salji. lepas itu klik link, letakkan linknya di situ

    ReplyDelete
  2. TQ Na, buat masa ni tak dapat bereksperimen lagi huhuhu

    ReplyDelete